Subject: Hilton Tallinn Park Legionella Bakteri Kontroll
From: "Juri Padisaar" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 17:02:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kas oskate vastata või suunata õigele isikule küsimused legionella bakteri
ja hoone vee süsteemide riski analüüsi kohta.

Meil oleks soov teada –

Kas eestis on seadusega ette nähtud legionella bakteri kontroll meetmed?
Kui on, millise määrusega?

Kas eestis on seadusega ette nähtud vee süsteemide hügeeni riski analüüsi
teostamine kaasarvatud legionella bakteri kohta? Kui on, millise
määrusega?

Kas eestis on ettevõtte kes on võimeline teostada vee süsteemide hügeeni
riski analüüsi teostada kaasarvatud legionella bakteri kohta?

Lugupidamisega

JÜRI PADISAAR

Chief Engineer | Engineering

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

HILTON TALLINN PARK

m: +372 53433147  t: +372 630 5470

FR.R Kreutzwaldi 23, Tallinn, 10147, Estonia

tallinnpark.hilton.com

hilton.com

 <https://www.facebook.com/HiltonTallinnPark>
<https://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g274958-d290521-Reviews-Hilton
_Tallinn_Park-Tallinn_Harju_County.html>
<https://www.instagram.com/hiltontallinnpark/>

This transmission is not digital or electronic signature and cannot be
used to form, document, or authenticate a contract.

Hilton and its affiliates accept no liability arising in connection with
this transmission.Copyright 2017 Hilton Proprietary and Confidential